آخرین خبرها از نهضت ملی مسکن در ایلام / صدور بیش از 1500 پروانه ساخت مسکن ملی

به گزارش رکنا از ایلام؛ حبیب الله محبی با بیان اینکه عملیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست، اظهار داشت: بنیاد مسکن به عنوان کارگزار راه و شهرسازی، احداث حدود سه هزار واحد مسکن ملی را در دستور کار قرار دارد که عمده این پروژه ها در سطح شهر ایلام آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۵۱۲ واحد اخذ پروانه پروژه نهضت ملی مسکن در این استان صادر شده است، افزود: تاکنون ۸۷۷ واحد نیز با بانک های استان عقد قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بیان کرد: اسکلت ۲۴۵ واحد نیز تکمیل و به زیر سقف رسیده و ۲۴ واحد نیز به مرحله دیوار چینی رسیده است.

محبی تاکید کرد: پروژه های یک هزار واحدی ماهور و ۲۸۰ واحدی بلوار دانشجو ایلام به صورت بنیاد ساخت و پروژه ۳۶ واحدی آبدانان به صورت گروه ساخت در شرف انجام است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مسکن ملی در سطح شهرستان های ایوان ۳۲ و دره شهر ۱۰۴ واحد نیز آغاز شده و در مابقی شهرستان ها دهلران ۷۶ واحد، لومار ۲۰ واحد، آبدانان ۲۸ واحد، ملکشاهی ۱۰۰ واحد، سرابله ۳۲ واحد و مهران ۲۱۲ واحد تفاهم نامه ها منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: تاکنون افزون بر ۱۵۲ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان در وضعیت تخصیص پروژه های مسکن ملی استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اسکلت ۲ بلوک پروژه ماهور شهر ایلام به طور کامل اجرا شده و پروژه بلوار نماز شهر ایلام در مرحله تکمیل اسکلت بوده و مابقی پروژه ها نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست

کوثر موسوی /ایلام 

کدخبر: 843585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟