سارقان منازل جنوب اصفهان با 40 میلیارد اموال مسروقه به دام افتادند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار محمدرضا هاشمی فر گفت: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان ساکن در حوزه جنوب شهرستان اصفهان مبنی بر سرقت اموال از منازل آنها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی و همچنین تحقیقات علمی صورت گرفته سرانجام رد پای یک باند 6 نفره از سارقان سابقه دار که در زمینه سرقت از منازل مردم فعال بودند را به دست آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش شبانه روزی و رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه 3 نفر از این افراد در اصفهان و باقیمانده آنها در یکی از استان های مجاور شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به صورت همزمان طی دو عملیات ضربتی تمامی آنها در مخفیگاه هایشان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان 20عدد فشنگ جنگی، مقادیر قابل توجهی انواع طلاجات، 2دستگاه تلویزیون ،یک دستگاه مانیتور ،یک دستگاه پرینتر ، 2 دستگاه دوربین فیلم برداری و عکس برداری ،یک دستگاه لپ تاپ،یک دستگاه تبلت وتعدادی ساعت مچی،بدلیجات،گوشی تلفن همراه و تعدادی اسناد و مدارک هویتی سرقتی کشف شد تصریح کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته تا کنون به 35 فقره سرقت از منازل اعتراف کردند که ارزش اموال مسروقه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار هاشمی فر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی گفت: در این رابطه تعدادی از مال باختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان کماکان ادامه دارد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 843224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟