صنایع تولیدی به فکر سوخت دوم باشند/ احتمال قطع گاز در زمان بحران هست

به گزارش رکنا از هشترود؛ علی رضاتوری در این مورد گفت: کلیه صنایع تولیدی ، سردخانه ها، مرغداری ها، گاوداری ها، گلخانه ها و.. حتما برای تهیه سوخت دوم اقدام کنند تا در مواقع بحران دچار ضرر و زیان نشوند.

وی متذکرشد: اگر متصدیان این صنایع و تولیدی ها به هشدار صادر شده توجه جدی نکنند و در فصل زمستان از بابت نبود سوخت دوم ، دچار مشکلات شوند هیچ اداره ای پاسخ گو نخواهد بود.

فرماندار هشترود در ادامه از اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خواست که نسبت به تجهیز وسائل وتجهیزات خود اقدام کند وبا توجه به اینکه جاده هشترود - مراغه نیاز به خط کشی دارد در این باره نیز اقدام اساسی را  تا رسیدن فصل بارش انجام دهد.

توری افزود: نمک پاشی و برف روبی کلیه جاده های اصلی در اولویت این اداره باشد خصوصا اتوبان پیامبر اعظم (ص)  که با بارش اولین برف، مسیر گردنه نصیر آباد مسدود می شود در اسرع وقت عملیات بازگشایی آن مسیر  آغاز شود.

وی از عوامل پلیس راه نیز خواست که حتما در مواقع بارش برف،  خودروهای در حال تردد،  خصوصا تریلی و کامیون ها را از لحاظ داشتن زنجیر چرخ و دیگر ملزومات مورد نیاز آگاه سازند چون اکثرخودروهای سنگین ،  به علت نداشتن زنجیر چرخ با یک لغزش قیچی می کنند و باعث مسدود شدن جاده می شوند.

او از مسئولین ذیربط خواست که در عرض یک هفته پلیس راه هشترود _ مراغه را تجهیز کنندتا نیروهای خدوم وتلاشگر این نیرو، در فصل زمستان بدون هیچ مشکلی به فعالیت های خود در جهت ایجاد امنیت و آسایش رانندگان ومسافرین ادامه دهند.

فرماندار هشترود از تمام اهالی روستاهایی که گاز کشی نشده اند نیز خواست در اسرع وقت به شرکت نفت هشترود مراجعه نمایند ونسبت به دریافت سوخت خود اقدام کنند تادر زمستان با کمبود سوخت مواجه نشوند.

اسماعیل رحیمی / هشترود

 

 

 

کدخبر: 843072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟