۱۰هزار ایلامی از خدمات مشاوره بهزیستی بهره مند شده اند

به گزارش رکنا از ایلام؛ حسین نورعلیوند اظهار داشت: بر اساس بررسی های انجام گرفته عمده تماس گیرندگان با این مراکز دختران و زنانی بوده که مراکز مشاوره بهزیستی را برای حل مشکل انتخاب می کنند

وی با ذکر اینکه در هفت ماهه امسال در مجموع بیش از ۱۰هزار ایلامی از خدمات مشاوره این اداره کل برخوردار شده اند، افزود: از این شمار بیش از سه هزار نفر از طریق تماس با خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و بیش از هفت هزار نفر نیز از خدمات مشاوره حضوری استفاده کرده اند.

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: زنان و دختران عمده ترین مراجعان و تماس گیردگان با مراکز مشاوره حضوری و تلفنی این اداره کل را تشکیل می دهند.

نورعلیوند ادامه داد: عمده ترین و بیشترین علت مراجعه مخاطبان با مراکز مشاوره این اداره کل را اختلالات خانوادگی، خلقی، افسردگی، مشکلات بین فردی با همسر، تربیت کودک، تحصیلی و ازدواج است.

وی همچنین به خدمات مشاوره حضوری این اداره کل اشاره و اظهار داشت: هم اینک ۳۱ مرکز مشاوره خصوصی و چهار مرکز مشاوره دولتی در استان با نظارت این اداره کل فعالیت دارند.

مدیرکل بهزیستی ایلام عنوان کرد: مجتمع خدمات مشاوره این اداره کل در مرکز استان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزایش سطح رضایتمندی از زندگی و گسترش فرهنگ مشاوره در زمینه های مختلف مشاوره خانواده، کودک، پیش از ازواج، زوج درمانی، فردی و روان درمانی، شغلی و تحصیلی به عموم مردم ارایه خدمت می کند.

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 842570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟