مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هشترود برگزار شد

به گزارش رکنا از هشترود؛ سردار الیاس گل محمد زاده،   در این مراسم ، طی سخنانی گفت: سپاه به دنبال اصل مهم و اساسی برقراری حکومت صالحان است که هدف انقلاب اسلامی بوده و نجات مستضعفین و مقابله با مستکبرین و تحقق حاکمیت اسلام ناب محمدی از دیگر اهداف است که برای تحقق این اهداف بزرگ،  شهدای زیادی خون مطهر خود را در این راه اهدا کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا اظهار داشت: امروز سپاه وبسیج رسالت سنگینی برعهده داردو آن پاسداری از دست آوردهای انقلاب اسلامی است که دشمنان این نظام الهی،  شبانه روز تلاش می کنند باعث پیشرفت این کشور اسلامی به شوند ودر این راه دست به فتنه های مختلف می زنند تا این مسیر پیشرفت را با فتنه های مختلف مختل نمایند. ولی به حول وقوه الهی این مردم با بصیرت ،  همیشه در راه  انقلاب و آرمان‌های مقدس این کشور اسلامی  ایستاده اند وهیچ لحظه نخواهند گذاشت که به این کشور آسیبی از طرف دشمنان کوردل  وارد شود.

وی به دشمنان و استکبار جهانی هشدار داد و افزود: دشمنان این کشور خصوصا آمریکا و اسرائیل و دیگر ایادی استکباری باید  بدانند که این سرزمین  صاحب دارد و صاحب اصلی آن حضرت امام زمان (عج) است که انشالله با ظهور مولایمان پرچم اسلام و قرآن به صاحب اصلی این کشور داده خواهد شد.

سرهنگ گل محمد زاده در ادامه به انتخاب مدیران انقلابی نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان باید با انتخاب افراد انقلابی و کار آمد برای تحقق اهداف انقلاب تلاش کنند و نگذارند مدیری که انقلابی نیست در سرکار باشد .

وی یاد آور شد: این کشور به نیروهای انقلابی و مخلص و کاری نیاز دارد که شبانه روز برای پیشرفت انقلاب اسلامی تلاش نمایند و از اهداف آن دفاع نمایند‌.

وی تاکید کرد: آنچه امروز کشور را از بن‌بست‌ها نجات می‌دهد داشتن روحیه جهادی و کار میدانی به‌ویژه از سوی مسوولان در بخش‌های مختلف است.

سردار گل‌محمدزاده متذکر شد: یک مدیر انقلابی فارغ از هر نوع پست و جایگاه، نسبت به اهداف نظام در تمام حوزه‌ها احساس مسئولیت دارد گویی اینکه کشور را خانه خویش می‌داند و همه جوانب و موضوعات برای او مهم و دارای اهمیت است.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 840640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟