تاثیر مثبت برگزاری اردو بر روحیه دانش آموزآن مغفول مانده است

به گزارش رکنا از همدان؛ محمود نقویی با اعلام این خبر بیان کرد:  آموزش و پرورش استان همدان از سال گذشته ۱۸ طرح آموزشی را با مشارکت وزارتخانه و اعتبارات استانی آغاز کرده است و بخش عمده ای نیز در حال تکمیل و بهره برداری است.

وی اظهار داشت: با وجود تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه کاره آموزش و پرورش استان همدان در سفر رییس جمهور اما برای تکمیل و تجهیز اردوگاه دانش آموزی اعتباری پیش بینی نشده است.

نقوی اضافه کرد: تقویت و تجهیز اردوگاه ها و برگزاری اردوهای دانش آموزی، اثرگذاری بالایی بر روحیه دانش آموزان می دارد و موجب نشاط و شادی آنها می شود که این موضوع مغفول مانده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه بیشترین میزان اردو در نیمه نخست سال برگزار می شود اظهار داشت: استان همدان دارای ۱۰ اردوگاه دانش آموزی است که برخی از آنها نیازمند ایجاد راه دسترسی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از احیای مجدد اردوی طرح معرفت پس از چند سال تعطیلی، شروع اردوها یک روزه و اردوی معلمان برتر ثامن خبر داد و گفت: انتظار می رود شهرداری سه دستگاه خودرو برای تردد دانش آموزان به سمت موزه پیش بینی کند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان نیز گفت: اعزام ۱۴ هزار دانش اموز این استان در سالتحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به اردوهای فرهنگی و تربیتی توسط آموزش و پرورش هدف گذاری شده است. 

غلامرضا فریدونی اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته شماری از اردوگاه های استان نیازمند تجهیز و تعمیر است که در این راستان می توان از ماشین آلات و تجهیزات شهرداری های استان استفاده کرد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد آموزش پرورش همدان طرح توجیهی دقیق و علمی از اردوگاه ها به سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان ارایه دهد.
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان گفت: پس از ارائه طرح توجیهی برای راه اندازی و به روز رسانی ۲ اردوگاه نصر و حیدره، با تفکیک جنسیت یکی از این اردوگاه ها برای بانوان و دیگری برای آقایان پیش بینی می شود.

 

کدخبر: 840484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟