کشف ۸۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز

به گزارش رکنا ازآذربایجان‌غربی ؛سردار "رحیم جهانبخش" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی انتظامی استان طی عملیاتی منسجم و با رصد و اشراف اطلاعاتی شبانه روزی موفق شد افرادی که با ورود سلاح قصد ایجاد نا امنی در کشور داشتند، را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: با رصد اخبار واصله، بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضائی، در بازرسی از خودروهای متهمان  در مسیر "ارومیه –اشنویه" تعداد 55  قبضه سلاح  و در مسیر  "ارومیه_مهاباد" تعداد ۲۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با تاکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح را در سراسر استان نخواهد داد، بیان داشت: در این زمینه  ۴ نفر متهم  دستگیر و از آنها ۳ دستگاه خودرو (پژو ۲۰۶،  سمند و پیکان) توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار جهانبخش  در پایان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به طور جد با عاملان ایجاد نا امنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

کدخبر: 837240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟