جایگزینی مدارس کانکسی ایلام با اعتبارات ستاد اجرایی فرمان امام/ احداث 2 باب مدرسه جایگزین کافیست؟

به گزارش رکنا از ایلام؛ جلال حمره با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته استان ایلام میزبان رئیس جمهور بود که در این سفر  پروژه‌هایی در این حوزه برای استان تصویب شد.

 وی از مصوبات این سفر به جمع آوری مدارس کانکسی  در استان اشاره کرد و افزود: جایگزینی تمام مدارس کانکسی در سطح استان از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر گرفته شده که در این زمینه احداث ۲ باب مدرسه آغاز شده است.

 مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام افزود: ۳۷ مدرسه از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در دست احداث است.

 حمره بیان داشت: تکمیل استخر سرپوشیده، تکمیل و تجهیز فضا‌های ورزشی دانش آموزان در شهرستان ایلام با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی همچنین احداث یک باب استخر سرپوشیده در شهرستان مهران با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی که در مجموع برای این دو پروژه ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص داده شده است.

 وی در ادامه تصریح کرد: تکمیل سالن ورزشی موسیان و احداث، توسعه و تکمیل فضا‌های ورزشی دانش آموزان در شهرستان دهلران با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد با مبلغ ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل نوسازی مدارس ایلام گفت: برای تکمیل هنرستان ۶ کلاسه هلیلان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد که در مرحله سفت کاری و تکمیل دیوار محوطه و در حال شروع نازک کاری و تاسیسات با اعتبار ۲ میلیارد تومان لازم است.

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 833396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟