«فصل شیدایی» در قم غوغا کرد/ تماشاگران از مرز 40 هزار نفر گذشتند

به گزارش رکنا از قم؛ نمایش بزرگ فصل شیدایی، در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان از ۱۲ مهرماه اجرا می‌شود و تا کنون بیش از ۴۰ هزار نفر این اثر فاخر هنری را تماشا کرده‌اند.

نمایش بزرگ فصل شیدایی به تهیه‌کنندگی علی‌رضا کوه‌فر، کارگردانی سعید اسماعیلی و نویسندگی و روایت رسالت بوذری توانسته هر شب بیش از ۷ هزار نفر را به منطقه نمایشگاهی غدیر بکشاند و افراد به همراه خانواده خود به تماشای این اثر بنشینند.

بر اساس گفتگوی میدانی تماشاگران این اثر را بسیار فاخر، تاثیرگذار و لازم دانستند که لازم است در طول سال و نیز در دیگر شهرها به نمایش دربیاید.

بیشترین حجم از تماشاگران را جوانان و نوجوانان تشکیل می دانند که کاملا از شکوه این اثر به وجد آمده وتحت تاثیر محتوای آن قرار گرفتند.

این افراد اذعان داشتند که برخی از واقعیتها و روایات را تاکنون نمی دانستند و با دیدن آن می توانند نگاه وسیعتری به جهان هستی داشته باشند.

همچنین اتوبوس‌های درون شهری با همکاری شهرداری قم برای انتقال شهروندان به محل نمایش فصل شیدایی، از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه در نقاط؛ پایانه مسافربری پردیسان، میدان شهر قائم، میدان نبوت، میدان توحید، میدان مطهری و امامزاده شاه ابراهیم (ع) مستقر هستند.

این نمایش تا 26 مهرماه از ساعت 19 در منطقه نمایشگاهی غدیر واقع در انتهای شهرک قدس روبه‌روی کوه خضر نبی (ع) برگزار می‌شود.

نظری / قم

کدخبر: 832393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟