تسهیلات کمیته امداد برای ایجاد مشاغل خرد خانگی با اولویت آبزی‌ پروری در اردبیل

به گزارش رکنا از اردبیل؛ حسین‌نژاد در دیدار با مدیرکل شیلات استان اردبیل اظهار کرد: طرح توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش با ارائه تسهیلات ارزان قیمت اولویت فعالیت‌های کمیته امداد اردبیل است.

وی با اشاره به تقدیر از همکاری خوب اداره کل شیلات استان در اجرای تفاهمنامه، بر توسعه همکاری و تعاملات بین ۲ دستگاه اجرایی تاکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل برگزاری جلسات آموزشی و ترویجی ویژه مددجویان، شناسایی مددجویان واجد شرایط و تأمین تسهیلات لازم به منظور اجرای طرح‌های مشاغل خانگی و خوداشتغالی با اولویت صنایع شیلاتی و آبزی‌پروری را از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برشمرد.

حسین‌نژاد گفت: توسعه مشاغل خرد خانگی می‌تواند زمینه کاهش جمعیت تحت پوشش این نهاد حمایتی را فراهم کرده تا با اشتغال مددجویان رونق اقتصادی را در این خانواده‌ها شاهد باشیم.

در ادامه این جلسه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در اردبیل نیز از برپایی ۱۲ چادر در سطح شهر برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین در قالب گروه‌های جهادی خبر داد و افزود: در حوزه آموزشی ستاد اجرایی حضرت امام برنامه‌های متنوعی را با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس انجام می‌دهد که در سطح کشور احداث ۲ هزار مدرسه از جمله این برنامه‌ها است.

کدخبر: 832371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟