برنامه جدید شهرداری گرگان برای استقرار مسافرین/ ایجاد پارک مسافر با امکانات کامل در دستور کار است

به گزارش رکنا از گلستان؛ رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: گرگان با توجه به اینکه مقصد گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور است به همین منظورما در نظر داریم مکانی مناسب برای استقرار مسافر انتخاب کنیم.

علی اکبر بصیر نیا بیان کرد: برخی از مسافرین دوست ندارند درگیر قوانین و مقررات خاص هتل ها و اماکن اقامتی عمومی شوند و دلشان می خواهد در مکانی مانند خانه خودشان اقامت داشته باشند.

وی گفت: پارکینگ، نمازخانه سیار، آبخوری، محل اسقرار چادر، کلبه، حمام، سرویس بهداشتی، استقرار نیروهای انتظامی، هلال احمر و آتش نشانی از جمله امکانات و ویژگی‌های این پارک خواهد بود .

1632106535_4cc0dd3c-f99f-4a8f-bd54-43c20fade36f

 بصیر نیا بیان کرد: تعداد جاذبه های دیدنی گرگان آنقدر زیاد است که مسافرین  میتوانند روزهای بسیاری را در آن به گشت و گذار بپردازند و هر بار با یک جلوه ی تازه غافلگیر شوند.

وی اظهار داشت: پارک مسافر فرصت بسیار خوبی برای هنرمندان صنعتگر استان است که در این راستا باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

بصیرنیا در پایان گفت: ما با مطالعه و بررسیهای لازم بدنبال مکانی امن برای  مسافرین همراه با استفاده از امکانات پارک مسافر از مکانهای تاریخی ، فرهنگی این شهرستان نیز بازدید و استفاده نمایند.

زواریی/گلستان

 

 

 

کدخبر: 830592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟