ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در ایلام کلید خورد

به گزارش رکنا از ایلام؛  امین دوست محمدی روز دوشنبه در نشست توجیهی مفاهیم و نحوه اجرای شیوه نامه جدید ارزیابی عملکرد مدیران، با بیان تعاریف مربوط به ارزیابی عملکرد و برنامه ریزی، بر لزوم ارزیابی ماهانه مدیران دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی باید حداکثر توان برنامه ریزی و اجرایی خود را برای بهبود شاخص های اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، افزایش تولید ناخالص داخلی و… به کار گیرند و لازمه این کار تعامل فعال با دستگاههای نظارتی استان است.

وی با بیان اینکه یک ارزیابی هدفمند نیازمند تعامل دستگاههای اجرایی با سازمان می باشد، ابراز امیدواری کرد: در فصل جدید مدیریتی استان با همفکری، همکاری و هماهنگی بیشتر بتوان به اهداف برنامه های توسعه دست یافت.

این مقام مسئول گفت: یکی از آسیب های اصلی در نظام اداری استان که باعث بخشی نگری می شود عدم تمایز قائل شدن بین برنامه با نظام برنامه ریزی است .

ارزیابی عملکرد مدیران ایلام

وی در خصوص مدیریت توسعه گفت: توسعه یک فرآیند بسیار پیچیده است که راه ها و مراحل رسیدن به آن متفاوت می باشد و لازمه آن برنامه محوری، اتخاذ سیاست های درست، جامع نگری و نگرش سیستمی می باشد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، داده های آماری صحیح و بهنگام فارغ از هرگونه جهت گیری قومی، قبیله ای و سیاسی، نظام برنامه ریزی دقیق و همچنین مدیریت علمی را از جمله مسائل مهم و کلیدی در مدیریت توسعه ذکر نمود.

محمد معظمی گودرزی/سرویس استانها

کدخبر: 830377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟