صدور گواهینامه مدیریت ریسک و تمدید گواهی نامه مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ این دوره های ممیزی به طور همزمان به مدت دو روز توسط شرکت IMQ در تمامی بخش های ستادی و برخی از ادارات تابعه با موفقیت انجام شد که حاصل آن صدورگواهینامه ISO31000 و تمدید اصفهان HSE-MSبود.

لازم به ذکر است، استقرار دو سیستم مدیریتی مذکور در ادامه سیاست های سازمان و در راستای اهداف استراتژیک،“ارتقای سطح بهداشت و ایمنی کارکنان” بوده است، با این توضیح که این شرکت با دریافت گواهینامه (HSE-MS ) از سال ۱۳۸۸ در زمره نخستین شرکتهای دارنده این نوع گواهینامه ها قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در افتتاحیه این ممیزی اظهار داشت: این شرکت به لحاظ ارائه خدمات و عملکردی که داشته است از جایگاه ممتازی در کشور برخوردار بوده و انجام ممیزی در راستای پیشگیری از حوادث در سطح استان و موجب ارائه خدمات بهینه و مطلوب به حدود 5میلیون و 500 هزار نفر جمعیت استان خواهد شد.

مهندس عسکری، با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر ادارات تابعه و واحدهای مختلف به مسائل ایمنی، بهداشت شغلی، محیط زیست، بحران و پدافند غیرعامل گفت: تمامی فعالیت ها و اقدامات، رعایت الزامات HSE برای ارائه خدمات بهینه به مردم استان انجام می شود.

وی، خاطر نشان کرد: ممیزی هایی که مطابق با استانداردهای ملی و جهانی بصورت مستمر انجام می شوند نقش مهمی در شناسایی نقاط قابل بهبود و قوت شرکت درراستای ارتقاء فرآیند تعالی سازمانی خواهد داشت.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 829104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟