دولت انقلابی باید نگاه ویژه‌ای به مهران داشته باشد

به گزارش رکنا از ایلام:سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام،عصر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل پایانه برکت بیان داشت: مسئولان باید مهران را آماده کند و دولت انقلابی باید نگاه ویژه ای،به مهران داشته باشد.

وی گفت:سپاه عضو هیچ کمیته ای نیست،و هدف ما تنها هم افزایی و کمک به دولت و مردم است .سپاه به دنبال مردمی کردن خدمات به زائران است.

سردار شاکرمی افزود: سپاه به دنبال مطرح کردن خود نیست،و تنها هدف رفع کم و کاستی های موجود،در برگزاری رویداد بزرگ اربعین است.

وی بیان داشت: در سفرهایی که مسئولان کشوری به استان داشتند،مطرح کردن دو موضوع توسط سپاه کمک شایانی به جلوگیری از بروز مشکلات جدی کرد.موضوعات شامل:تهیه آب و یخ و حوزه درمان بودند.

فرمانده سپاه استان در ادامه گفت:پیشخوان توسعه استان کنگره بزرگ اربعین است،هم گرایی و هم افزایی بین مردم و مسئولین از برکات این رویداد بزرگ است.

سردار شاکرمی گفت: تا امروز و به لطف خداوند منان هیچ حادثه امنیتی در اربعین امسال، در حوزه استحفاظی،ایران و عراق شکل نگرفته است.و با هم افزایی نیروهای امنیتی،امنیت کامل در مرز برقرار است.

سردار شاکرمی در پایان گفت،: ۵۰ موکب، یک بیمارستان صحرایی در پایانه برکت ، ۵۸ آشپزخانه خانگی،۱۰۰ دستگاه ون مسافربری متعلق به وزارت کشور و ۵۰۰ دستگاه از دیگر وزارتخانه ها به جهت خدمات رسانی به زائران با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در خدمت زائران هستند

 

کدخبر: 825993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟