تقدیر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شهید جهانتاش از شرکت گاز استان همدان

به گزارش رکنا از همدان؛ سیدسعید ساران فرمانده گردان رادارهای تاکتیکی ضمن ابلاغ سلام و خداقوت امیر سرتیپ صباحی فرد به مدیرعامل  شرکت گاز استان همدان مراتب تقدیر و تشکر را از گازرسانی به مراکز کنترل و پدافندی مستقر در منطقه و پشتیبانی فنی از آن را اعلام نمود و افزود: قرارگاه شهید جهانتاش با یگان های متعدد موشکی هاگ، سایت رادار و یگان پهبادی، یادگار شهدای سوباشی است که در راه دفاع از مرز و خاک ایران اسلامی تا آخرین لحظه و آخرین نفس مقاومت کردند و وفاداری خویش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی با نوشیدن شربت شهادت اثبات نمودند.

سرهنگ محمدشکری از دیگر فرماندهان قرارگاه که از یادگاران شهدا نیز می باشد، افزود: پشتیبانی شرکت گاز استان همدان و اهمیت بخشی به پرسنل این قرارگاه تاکتیکی بسیار ارزشمند است و این امر جز با تدبیر و دغدغه مندی مدیریت این شرکت حاصل نمی شد.

در ادامه محمدصادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون مجاهدت های مردان وطن و رزمندگان دفاع مقدس، دفاع از حرم و تک تک خدمتگزاران امنیت است و شرکت گاز استان در راستای ارایه خدمات به این قشر معزز از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

محبی نظر افزود: به برکت خون مطهر شهدا امروز شاهد اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا هستیم و این اقتدار در طول تاریخ بی مثال است. در حال حاضر در جای جای دنیا اگر اسم ایران می رود اقتدار و استقلال آن هم ضمیمه جدانشدنی آن است.

در پایان، فرماندهان این قرارگاه تاکتیکی با اهدای لوح به مدیرعامل شرکت گاز استان همدان توفیقات روزافزون ایشان و همه کارکنان این شرکت را از درگاه الهی خواستار شدند.

عارفه سلیمانی فرد/ همدان

کدخبر: 825557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟