دکتر ساداتی نژاد مردی شایسته برای اداره وزارت جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار رکنا از کردستان؛  محسن فتحی در دیدار با مدیران سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: اجرای طرح هدفمندی یارانه ها از سوی دولت سیزدهم و وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد کاری جهادی و یک جراحی بزرگ اقتصادی و انقلاب بزرگ اقتصادی درکشوربود.

فتحی در خصوص افزایش قیمت محصولات کشاورزی عنوان کرد: جنگ روسیه و اوکراین نیز اوضاع پریشان مواد غذایی مخصوصا غلات، دانه‌های روغنی، سویا و… را آشفته‌تر کرد و سهمی در کاهش محصول در بازار و افزایش قیمت آن داشت.

 

وی ادامه داد: قیمت جهانی این محصولات فقط طی یک‌سال گذشته گاهی تا دو برابر افزایش پیدا کرده است‌ و اوضاع تحریمی و کاهش درآمدهای ارزی هم سختی‌هایی به کشور تحمیل می‌کند اما در دراز مدت حذف آن به نفع تولید کننده است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره،کامیاران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اجرای طرح اصلاح یارانه سبب شد تا یارانه ازجیب سوداگران و مافیا گرفته شده و مستقیما به حساب مردم واریز شود و کشاورزان و مرغداران نیز بتوانند در کشور و دنیا رقابت کند.

این نماینده مجلس در خصوص مدیریت توانمند سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: وزیر جهاد کشاورزی عملکرد بسیار عالی داشته موجب ایجاد یک دلی و همکاری کلیه بخشهای جهاد کشاورزی و استان ها شده است.

 

فتحی از کردستان به عنوان یکی از قطب‌های تولید گوشت در کشور نام برد و افزود: کشاورزان و دامداران و مرغداران کردستانی ظرفیت‌های بسیار خوبی را در این استان ایجاد کرده‌اند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران افزود: همه تلاش مجموعه جهاد کشاورزی رفع مشکل مردم و کمک به معیشت مردم است.

 

منبع خبر:روابط عمومی  سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان

 

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

 

کدخبر: 824098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟