محموله 50 میلیارد تومانی جاعلان حرفه ای لو رفت/ پلیس راهور اصفهان شک کرد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: با تیزهوشی کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان 8دستگاه خودروی لوکس خارجی قاچاق که قاچاقچیان قصد داشتند با سند نمره کردن آنها، پلاک جدید دریافت کنند کشف و توقیف شدند.

وی در توضیح این اقدام هوشمندانه کارشناسان پلیس راهور گفت: در بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد مالکان این خودروها آنها را به صورت قاچاق وارد کرده و پس از خریداری خودروهای تصادفی مشابه اطلاعات مربوط به ارکان و اصالت خودروی جدید را تغییر داده و آن را با عنوان اینکه موتور و قطعات آن بازسازی شده برای دریافت پلاک جدید به مرکز تعویض پلاک می آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هوشیاری کارشناسان پلیس راهور دست این قاچاقچیان و جاعلان حرفه ای را رو کرد و در عملی کردن نقشه خود ناکام گذاشت گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش خودروهای قاچاق مکشوفه بالغ بر 500میلیارد ریال است.

سردار میرحیدری در خاتمه با هشدار به کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت جامعه دارند تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل شده و مالکان خودروهای مذکور برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

 

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 822597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟