۱۹۵ موکب پروانه فعالیت برای خدمت به زائران حسینی دریافت کرده اند

 به گزارش رکنا از ایلام :حجت الاسلام " علی چراغی پوردر نشست ستاد اربعین استان،که در محل فرمانداری شهرستان مهران برگزار شد ،با بیان اینکه تاکنون ۱۹۵ موکب مجوز فعالیت در استان ایلام گرفته اند گفت:  در شهرستان مهران  ۶۰ موکب در راستای خدمات رسانی به زوار فعالیت خواهند کرد، : این موکب ها ۱۲مورد هستند که ایلام ۵۹ایوان۱۲،دهلران۲۹،دره شهر۱۰ ،ملکشاهی ۱۰،چرداول۷ ،سیروان۳،هلیلان ۳،چوار ۳،بدره۲و ۳ موکب در کربلای معلی و همچنین از استان های مختلف کشور نیز در مرز و پایانه مرزی مهران موکب هایی دایر می شود که از استان تهران ۱۳ موکب، استان اصفهان ۳ موکب، خراسان جنوبی ۳ موکب و سایر استان ها نیز موکب هایی را دایر خواهند کرد.

چراغی پور افزود: آستان قدس رضوی،از سه روز پیش در مرز مهران مستقر شده و در روزهای اینده و با حضور بیشتر زائران،به اوج فعالیت خود می رسد.

وی بیان داشت: طبق اعلام ستاد بازسازی عتبات و عالیات تا سه روز بعد از اربعین،فعالیت موکبهای مستقر در مرز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور،ضمن تقدیر از کمک های مردمی استان بیان داشت،بیشتر اقلام و ضروریات موجود در موکبها از طریق کمکهای مردمی و دریافت حواله انجام می گیرد.

چراغی پور در پایان گفت:کمیته مشارکتهای مردمی ستاد اربعین به صورت ۲۴ ساعته ،پیگیر تمامی امورات مواکب در شهر مهران است.

ایلام /کوثر موسوی 

کدخبر: 821339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟