گوشی همراه چاقو و ساعت مچی راز این مرد را در اصفهان فاش کرد!

به گزارش رکنا از اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک سارق سابقه دار منزل قبل از  ارتکاب سرقت در عملیات هوشمندانه ماموران واحد گشت انتظامی این فرماندهی طی شب گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در خصوص درگیری شب گذشته ماموران پلیس به منظور دستگیری یکی از سارقان سابقه دار بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان ساعت 23:40 شب گذشته حین گشت زنی هدفمند و هوشمندانه خود در حوالی خیابان باغ غدیر  به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و پس از استعلام های صورت گرفته متوجه سرقتی بودن آن می شوند.

وی افزود : ماموران پس از اطلاع از سرقتی بودن خودرو به آن دستور توقف می دهند اما راننده بدون توجه به دستور ماموران اقدام به فرار می کند که ماموران بلافاصله به تعقیب خودروی مذکور پرداخته و در یک اقدام ضربتی آن را متوقف و راننده را دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف آلات و ادوات سرقت از منازل، چاقو، ساعت مچی و گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از خودرو خبر داد و گفت: بررسی های اولیه حاکی است که فرد دستگیر شده اهل یکی از استان های غربی کشور و از سارقان سابقه دار منزل  بوده و قصد ارتکاب سرقت با همدستی دوستان خود در این منطقه را داشته است.

سرهنگ بساطی خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص شناسایی همدستان متهم و جرایم ارتکابی توسط آنان  در دست انجام است و متعاقباً اعلام خواهد شد.

بهمن راعی / اصفهان

کدخبر: 817251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟