آخرین جزئیات مسکن ملی استان ایلام / سرعت پیشرفت پروژه ماهور رکورد زد

به گزارش رکنا از ایلام؛ عبدالله بهادری در بازدید از پروژه های در حال احداث نهضت ملی مسکن اظهار داشت:با تأمین زمین مورد نیاز تا کنون۳۶۶۳ واحد مسکن ملی در استان ایلام تعریف شده که از این تعداد ۱۸۹۶واحد با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا است.

وی افزود: ۳۸۹۲۴ نفر در مراحل مختلف برای نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد تا کنون ۶۷۲۰  نفر تأیید نهائی شده اند، و در حال حاضر ۲۸۰۶ متقاضی ۴۰ میلیون تومان سهم آورده اولیه خود را  واریز کرده اند و پروژه به آنها تخصیص داده شده یا در حال تخصیص پروژه برای آنان هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تا کنون زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن استان تأمین شده و با کارگزاری های مختلف برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن تفاهمنامه منعقد شده است که در حال حاضر ۳۶۶۳ واحد در استان تعریف شده و هم اکنون ۱۸۹۶ واحد با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه اکثر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مربوط به مرکز استان می باشد، اضافه کرد: با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و به کار گیری فناوریهای نوین هم اکنون در پروژه ۶۳۰ واحدی ماهور شهر ایلام سرعت عمل در احداث در حال رکورد زدن هست و در صدد هستیم در پروژه های آینده نیز از فن آوریهای نوین ساختمانی که ضمن تسریع در ساخت و ساز از استحکام و استانداردهای جدید برخوردارند استفاده نماییم.

به گفته بهادری از تعداد از ۳۸۹۲۴ مورد ثبت نام نهضت ملی مسکن استان تا کنون ۲۵۴۳۴ مورد به علت نداشتن شرایط لازم و عدم تکمیل مدارک رد درخواست شده و ۳۴۵۶مورد نیز انصراف داده اند.

ایلام/کوثر موسوی 

 

کدخبر: 816041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟