اولویت اصلی فعلی تامین برق پایدار و مطمئن در ایام اربعین است

به گزارش رکنا از ایلام؛ ولی الله ناصری در حاشیه بازدید از روند انجام پروژه های توزیع برق در شهرستان مهران جهت خدمت رسانی به زوار در ایام کنگره بزرگ اربعین در شهرستان مهران اظهار داشت: جهت تامین برق ۴۱ دستگاه آبسردکن ۱۸ دستگاه ترانسفورماتور نصب و ۱۴۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی و نیز ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط در حال احداث است.

وی در ادامه و در جلسه ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو در شهرستان مهران با اشاره به نصب سه دستگاه ترانسفورماتور و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط جهت تامین برق مواکب در شهر مهران افزود: ۴۲۰۰ متر شبکه روشنایی معابر علاوه بر شبکه روشنایی موجود جهت بهبود روشنایی در مسیر پیاده روی زوار احداث خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام بر لزوم توسعه سیستم روشنایی معابر را در مهران بسیار مهم خواند و بیان کرد: در همین ایام ۱۵۳ پایه بتونی برای ایجاد خطوط تامین برق و نیز ۲۶۳ دستگاه چراغ روشنایی معابر احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد،در راستای تامین برق پایدار خط دومداره از پست فوق توزیع مهران تا میدان امام (ره) به طول ۳۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط نیز از دیگر پروژه های توزیع برق در این شهرستان است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

ایلام/کوثر موسوی 

کدخبر: 815857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟