هشدار به مردم ایلام / وسایل زمین بازی شهرداری ها استاندارد نیست

به گزارش رکنا از ایلام، مهناز همتی با اعلام این خبر اظهار داشت، در این بازه زمانی نیز ۶۹ فقره بازرسی توسط شرکتهای بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران از تجهیزات بازی در سطح استان انجام شد.

وی افزود، شهربازی‌های استان، در طول سال و بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی فنی و ایمنی قرار می‌گیرند.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت،استاندارد برخی از تجهیزات تفریحی بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد مشمول استاندارد اجباری بوده و فعالیت تجهیزات تفریحی که مشمول مقررات استاندارد اجباری است اعم از تجهیزات شهربازی، زمین بازی و ….بدون تاییدیه از سازمان ملی استاندارد ممنوع است.

وی در ادامه از همشهریان خواست، هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی‌ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل کنند.

به گفته  همتی، تمامی وسایل ذکر شده مربوط به بخش خصوصی بوده و تمامی وسایل بازی مستقر در زمینهای بازی متعلق به شهرداریها غیراستاندارد می باشند و به مردم عزیز توصیه میشود از این وسایل تا حد امکان استفاده ننمایند.

وی در پایان اضافه کرد،همشهریان مواردی نظیر عدم مشاهده گواهی استاندارد در شهربازی ها را به سامانه شکایات ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ پیامک و یا به اداره کل استاندارد استان ایلام اطلاع رسانی کنند.

کوثر موسوی / ایلام

 

کدخبر: 814905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟