بهره برداری از 4 طرح آبرسانی در کردستان + جزئیات

به گزارش رکنا از کردستان، مهندس محمد فرهاد اظهار کرد، یکی از این پروژه ها، احداث 5 کیلومتر خط انتقال 160 میلیمتری پلی اتیلن و تجهیز 2 حلقه چاه جهت تأمین آب به میزان 15 لیتر در ثانیه با اعتبار 50 میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به شهر بلبان آباد است.

وی افزود، در شهرستان مریوان حفر و تجهیز چاه شماره 52 نی و چاه مجتمع بیلو با احداث خط انتقال 2 کیلومتری 250 میلمتری اتیلن با اعتبار 50 میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به مریوان در هفته دولت امسال انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود، در شهرستان بانه ارتقای کیفی تصفیه خانه آب شرب بانه (احداث مخزن تماس ازن 300 متر مکعبی و دستگاه تولید و تزریق ازن به میزان 3 کیلوگرم در ساعت) و همچنین انتقال آب چشمه کانی اصحاب به سد سبدلو به طول 2100 متر با انتقال دبی به میزان 350 لیتر در ثانیه و احداث بند آب با اعتبار مجموع 120میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به بانه به بهره برداری می رسد.

مهندس فرهاد در پایان خاطرنشان کرد، علاوه بر این پروژه ها، شرکت آبفا در طول سال نیز طرح های مختلفی در 2 بخش آب و فاضلاب را در حال اجرا و تکمیل دارد که پس از به پایان رساندن عملیات اجرایی آنها، این پروژه ها نیز در لیست بهره برداری قرار خواهند گرفت.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

 

کدخبر: 814299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟