لزوم ساماندهی پایانه مسافربری استانی خرم‌آباد

به گزارش رکنا لرستان، احمدرضا دالوند در بازدید شبانه از پایانه مسافربری برون استانی خرم‌آباد، با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و خدمات‌رسان لازم است با یکدیگر همکاری داشته باشند، اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات این پایانه ساماندهی، کنترل و استانداردسازی ورودی و خروجی آن است.

 وی در ادامه افزود: تابلوها و علائم راهنمایی برای هدایت مسافرین یکی از مشکلاتی است که در این مجموعه باید نسبت به نصب آنها اقدام شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه پایانه محل رفت و آمد نیروهای بومی و غیربومی است، عنوان کرد؛ موضوع امنیت از دیگر مباحثی بود که در این بازدید ارزیابی شد و قرار است علاوه بر فعالیت نیروی انتظامی شهرداری جهت برقراری نظم و امنیت مجموعه نیروهای خود را در این مکان مستقر کند.

 وی ادامه داد؛ همچنین شهرداری به منظور تکمیل این پایانه لازم است نسبت به ایجاد کارواش، تعمیرگاه و تعویض روغن برای ماشین‌های شرکت تعاونی‌ها اقدام کند.

  دالوند بر لزوم همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در پرداخت بدهی‌های این پایانه تاکید کرد و گفت؛ تاکسی‌ها و سواری‌های مسافربر شخصی درون شهری که در این مجموعه فعالیت می‌کنند باید ساماندهی شوند.

 وی در پایان افزود؛ تمامی مصوبات این جلسه طی زمان‌بندی دوماهه تهیه شده که انتظار می‌رود در زمان مشخص مشکلات فوق مرتفع شوند.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 813981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟