لباس رزم امروز همین چادر است

به گزارش رکنا از قم، سردار مهدی کبیری‌پور درهمایش فرهنگی «طهورا»  اظهار کرد، مقام معظم رهبری به ما یاد داده‌اند هر کاری که می‌کنیم اگر معرفت ما را نسبت به انقلاب اسلامی افزایش دهد آن فعالیت ارزش بالایی دارد و برای حفظ انقلاب اسلامی باید جهاد کنیم، به فرمایش رهبر عزیزمان، انقلاب اسلامی میراث انبیا و گنجینه گران‌بهایی است که با تلاش و مجاهدت ۱۲۴ هزار پیامبر، معصومین (ع)، علمای بزرگ صدر اسلام و شهیدان عزیز به دست آمده است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی‌بن ابی‌طالب(ع) قم تصریح کرد، حجاب و عفاف مربوط به مسائل فطری انسان است و ارتباطی با دین و مذهب خاصی ندارد، همه ما می‌دانیم مسئله حجاب و عفاف دشمن را آزار می‌دهد و آن‌ها می‌خواهند در این زمینه اقداماتی را انجام دهند که حجاب در جامعه کم اهمیت شود.

کبیری پور خاطرنشان کرد، افراد با حجاب در ایران اسلامی مانند خاری در چشم دشمنان هستند به همین خاطر نمی‌توانند این موضوع را تحمل کنند، آن‌ها با زنان با حجابی که در جامعه عفیفانه زندگی می‌کنند، مشکل دارند.

وی افزود، بحث حجاب تاکید شهدا بوده است، وقتی وصیت‌نامه آنها را می‌خوانیم می‌بینیم آن‌ها زنان و مردان جامعه را به داشتن عفت و حجاب تشویق کرده‌اند. دغدغه ذهنی شهدای عزیز ما در لحظه‌های آخر هم دو بحث ولایت و حجاب بوده است و توصیه‌های فراوانی در این دو زمینه داشته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی‌بن ابی‌طالب(ع) قم افزود، شما بانوان و پرچمداران این جبهه، بدانید لباس رزم امروز همین چادرها و پوشش‌ها است. همه باید کمک کنیم تا در این جنگ پیروز شویم و ما مطمئن هستیم به کوری چشم دشمنان این اتفاق رخ خواهد داد.

کبیری‌پور بیان کرد، دشمن در جنگ شناختی سعی می‌کند اعتماد مردم نسبت به حاکمیت را از بین ببرد و انسان را با وطن و عقیده‌اش غریبه کند، نتیجه این جنگ هم این است که جوان دینش را از دست می‌دهد و یا سکولار می‌شود و سکولاریسم هم یعنی اینکه عرصه دین و سیاست از هم جدا خواهد شد و هر دو این‌ها خطرناک است.

گفتنی است در این همایش از گروه‌های مطالبه‌گر و مردمی  سازمان‌های مردم نهاد برتر، رئیس پلیس اماکن، فعالان حوزه علمیه، فعالان حرم مطهر حضرت معصومه(س)، اساتید دانشگاه و نخبگان دستگاه‌های اداری و دانشجویی فعال در زمینه حجاب تقدیر شد.

نظری/ قم

 

کدخبر: 811681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟