باند گوسفند دزد چوپان را کتک می زدند/ خانواده سارقین در چادگان غافلگیر شدند

به گزارش رکنا از اصفهان،سرهنگ حسین تُرکیان،  بیان داشت،در پی وقوع یک فقره سرقت خشن که سارقان پس از ضرب و شتم چوپان 24 رأس احشام از نوع گوسفند را در بخش چنارود شهرستان چادگان به سرقت برده بودند، موضوع با حساسیت خاصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود، کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و ماموران پاسگاه انتظامی اورگان در محل وقوع سرقت حضور یافته و با انجام اقدامات تخصصی و همچنین تحقیقات محلی دریافتند خودروهای سارقان یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه خودروی وانت نیسان بوده که بلافاصله اقدامات لازم جهت شناسایی و توقیف خودروهای مذکور انجام گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد،اقدامات لازم در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران انتظامی شهرستان فریدن با اجرای طرح مهار موفق به شناسایی و توقیف خودرو پژو405 و دستگیری 3 سرنشین آن شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت،در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی نیز با اقدامات تخصصی و رصد هوشمندانه خود خودروی وانت نیسان حامل احشام مسروقه را در یکی از محورها شناسایی و متوقف کرده و راننده آن را دستگیر کردند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد و به اتفاق 2 نفر از فرزندان خود که از سارقان سابقه دار بوده دست به این سرقت زده است.

سرهنگ تُرکیان  در خاتمه اظهار داشت، تمامی متهمان دستگیر شده بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و احشام مسروقه نیز به مال باخته بازگردانده شدند.

اصفهان/بهمن راعی

کدخبر: 810701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟