خرید گندم در قزوین از مرز ۱۵۷ هزارتن عبور کرد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، رضا افلاطونی روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی افزود: خرید گندم در برخی از شهرستان‌ها به اتمام رسیده و به زودی در تمام شهرستان‌ها نهایی می‌شود. 

وی در مورد خرید کلزا در استان قزوین نیز گفت : با وجود کاهش سطح کشت کلزا از ابتدای زمان برداشت این محصول تاکنون، چهار هزار و ۶۸۱ تن کلزا از کشاورزان استان قزوین خریداری شده که عملکرد خوبی را نشان می‌دهد. 
افلاطونی بر پیگیری امورات تولید و توسعه در بخش کشاورزی استان قزوین تاکید کرد و یادآورشد: با توجه به تخصیص اعتبارات و تدوین سرفصل‌های سال جاری تمامی مدیران جهاد کشاورزی باید پیگیر تکمیل و راه‌اندازی طرح‌ها باشند. 
وی سپس بر تشدید بازرسی در بازار کالاهای اساسی تاکید کرد و گفت: اصناف و عرضه کنندگان کالاهای اساسی نباید احساس کنند که چتر نظارتی کمرنگ شده است، چراکه تداوم در بازرسی و نظارت به استمرار امنیت غذایی و ثبات آرامش در بازار منجر می‌شود. 
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر پیگیری طرح‌های شیلات و آبزی پروری تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود در این حوزه هرچه سریع‌تر شاهد ورود سرمایه‌گذاران و کلنگ زنی و احداث پروژه‌های تعریف شده باشیم.
افلاطونی پیگیری انجام طرح های مصوب سفر ریاست جمهوری ، برگزاری جلسات منظم رفع مداخلات و صدور سند اراضی کشاورزی ، تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی ، روند نظارتدبر واحد های دام طیور برای پایداری تولید ، جذب تسهیلات صندوق خرد زنان روستایی را از جمله دیگر برنامه های مهم در دست اقدام این سازمان برشمرد.

 
کدخبر: 806882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟