پاسداران، در میدان های مختلف عمل، مدافع مواضع انقلاب اسلامی هستند
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، با حضور سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج)، سرهنگ قنبرلو مسوول حفاظت اطلاعات سپاه صاحب الامر(عج)، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، حجت الاسلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین و جمعی از مسوولین سپاه شهر قزوین آئین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در سالن شهید حسن پور برگزار شد.
مجید عبداللهی گفت: ولایت یکی از ارکان اصلی و آموزه‌های اساسی دین مبین اسلام و به تعبیر دقیق‌تر، اصلی‌ترین و اساسی‌ترین آموزه آن است.

عبداللهی عنوان کرد: آموزه‌های اسلامی، زمانی معنای واقعی به خود می‌گیرد که در چارچوب ولایت و در محور و مدار آن تحقّق یابد. شرط پذیرش اعمال، ولایت‌مداری است و هر کس که به ولایت نزدیکتر شود و در ولایت‌مداری استوارتر گردد، بهره بیشتری از چشمه‌های معنوی خواهد برد.

جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: از اهدافی که امام(ره) برای تشکیل سپاه داشت، نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی بود چرا که این انقلاب هم ریشه در قیام سیدالشهدا(ع) و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از مظلومین دارد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، مردمی کردن فعالیت‌‌ها بود و ثمره شیرین آن، یعنی بسیج به عنوان تدبیر و ابتکار امام خمینی(ره) عملا فواید در صحنه بودن مردم را نشان داد.

عبداللهی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ۴۳ سالگی انقلاب، به یک نیروی نظامی، امنیتی، سازندگی و اطلاعاتی کارآمد و خستگی ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است. وقتی که این نیروی انقلابی تشکیل شد، می بایست از انقلاب اسلامی و دستاوردهایش که همه کفر برای نابودی و سرنگونی آن بسیج شده بود، حفاظت و پاسداری کند.

وی عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل سپاه مقتدر، در راه حفظ انقلاب، چنان از خود ایثار، فداکاری و رشادت به خرج داده اند که امام خمینی(ره) پس از گذشت دو سال از تشکیل آن، فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود». امروز نیز همچنان ما در میدان های مختلف سپاه در هر جایگاه و عرصه ای مقتدرانه از مواضع انقلاب اسلامی دفاع می کنیم و در این مسیر از جان گذشتن برایمان افتخار است.

 

 

کدخبر: 805805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟