۱۰ هزار میلیارد ریال بدهی گندم کاران استان قزوین پرداخت شد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، رضا افلاطونی  در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین افزود:کل مطالبات گندم کاران استان ۱۶ هزار میلیارد ریال است که پرداخت آن طبق روال قانونی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با پرداخت سایر مطالبات پرداخت پول گندمکاران بروز شود که این شیوه پرداخت نسبت به سال گذشته روند مناسبی داشته است.

افلاطونی عنوان کرد: از ابتدای فصل خرید تاکنون ۱۴۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است ،که نسبت به مدت مشابه قبل ۳۴ درصد افزایش خرید گندم  داشته ایم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد:  پیش بینی می شود ۱۶۳ هزار تن گندم به صورت توافقی و تضمینی در سال جاری از کشاورزان استان خریداری شود.

وی تصذیح کرد:  بیش از ۱۵۰ هزار تن گندم موجودی در انبارهای استان قزوین بوده که میزان خوب و مطلوبی است.

افلاطونی گفت:  از هزار و ۶۲۵ واحد نانوایی در استان، تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد به دستگاه پوز هوشمند متصل شده اند و همه واحدهای نانوایی استان نیز به زودی به این دستگاه ها متصل می شوند.

وی خاطر نشان کرد:  بانک سپه، نصب دومین دستگاه هوشمند را نیز در برنامه دارد تا در صورت بروز اشکال و اختلال، دستگاه دوم مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت:  قیمت حمل آرد از دستگاه های مربوط و بخش خصوصی استعلام شده و تعاون روستایی با توجه به سابقه خود و نظارت صورت گرفته بر آن برای حمل آرد پیشنهاد می شود.

 

 

 

کدخبر: 805011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟