پیشرفت پروژه آبرسانی تالوار شتاب خوبی گرفته است

به گزارش رکنا در استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با وزیر نیرو که با حضور نمایندگان مردم همدان و فامنین برگزار شد، اظهار داشت: بدون شک تعلل در اجرای طرح آبرسانی بین حوزه‌ای استان، نه تنها همدان را از بحران نجات نمی دهد بلکه منجر به هدر رفت زمان نیز شده است.

وی افزود: اقدامات موثر و تلاش های وزارت نیرو در چند ماه گذشته منجر به پیشرفت چشمگیر طرح آبرسانی بین‌ حوزه‌ای استان همدان شده که این تلاش ها شایسته قدردانی است.

نماینده عالی دولت در استان همدان با تاکید بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت ها برای شتاب بخشی به روند اجرای طرح، افزود: با توجه به اهمیت موضوع آبرسانی به استان همدان، تمام توان، ظرفیت و امکانات موجود را برای به تکمیل و بهره برداری هرچه‌سریع‌تر این پروژه به‌ کار خواهیم گرفت.

استاندار همدان افزود: بدون شک تعلل در اجرای طرح آبرسانی بین حوزه‌ای استان، نه تنها همدان را از بحران نجات نداده، بلکه منجر به هدر رفت زمان نیز شده است.

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت طرح آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان همدان، گفت: با توجه به اطلاع و درکی که نسبت به ضرورت انجام این پروژه و شرایط آب شرب استان داریم، تاکید می‌شود که این طرح هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

 

کدخبر: 803771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟