دکتر رئیسی از روستای قلعه جی کردستان بازدید کرد

به گزارش رکنا از کردستان؛  آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در سفر به شهرستان سروآباد با مردم روستای قلعه جی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با قدردانی از استقبال بی نظیر مردم قلعه جی از خدمتگزار خود، افزود: مردم این منطقه شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم انقلاب کرده اند و از این نظام تا پای جان پاسداری می‌کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: وظیفه ما در رسیدگی به مردمی که خوب امتحان خود را پس داده اند و زیر بمباران و جنایت هولناک رژیم بعث عراق ایستادگی کرده اند سنگین‌تر است.

آیت الله رئیسی با تقدیر از مقاومت جانانه مردم در دوران جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس، افزود: باید قدردان مردم شریف جای جای کردستان به ویژه این منطقه باشیم.

وی در ادامه به مسائل و مشکلات این منطقه پرداخت و گفت: یکی از مشکلات این استان بیکاری است که به مسئولین برای رفع آن تأکید داشتیم و باید در اولویت برنامه‌ها و رسیدگی‌های دولت باشد.

رئیس جمهور در خصوص درخواست‌های مردمی از دولت هم گفت: به این درخواست‌ها و مطالبات در دولت حتما رسیدگی خواهد شد.

وی در ادامه به بازدید خود از کارخانه تولید قارچ این منطقه اشاره کرد و افزود: توسعه این کارخانه موجب رونق اقتصادی و افزایش اشتغال می‌شود.

رئیس جمهور در پایان با ابراز خرسندی از حضور خود در جمع مردم مهمان نواز قلعه جی سروآباد گفت: امروز در جلسه شورای اداری مسائل و مشکلات این منطقه و مناطقی از این دست پیگیری و در اولویت قرار خواهد گرفت.

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 801635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟