حمایت دولت از رسانه های مکتوب با دستور رییس جمهور

به گزارش رکنا از قم، محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی در تالار فرهنگ و هنر قم اظهار داشت: از همه رسانه ها می خواهیم‌ برای منافع ملی دلسوز عمل کنند و اصول مشترک برای منافع ملی هم راستا باشد.

وی گفت: جمهوری اسلامی که همه قاعده های مرسوم در نظام بین المللی زر و زور را کنار زده و با نظام توحیدی کار می‌کند در داخل کشور هم باید جبهه رسانه ای هم راستا و هم افزا حرکت کند.

وی اظهار داشت: دشمن دوست دارد از ایران سیاه نمایی، و نا امیدی را القا کند و دروغ می گوید تا ایران را جامعه ای نا امید و  بحران زده نمایش دهد.

وی با اشاره به انتشار نتیجه یک افکار سنجی در روزهای قبل در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی مجموع نگرش های مردم نسبت به زندگی شخصی خانوادگی و اجتماعی را مورد تحقیق قرار داد و مشخص شد شادکامی مردم نزدیک به ۷۰ درصد است که بعد از این تحقیق، یک عده در رسانه های اجتماعی افتادند که دولت دروغ می گوید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: رسانه های معاند اصرار دارند بگویند زندگی ‌مردم در سیاهی و بحران است و مردم در تعلقات دینی دچار ضعف شده اند این در حالیست که ۹۰ درصد مردم تعلقات دینی دارند و ۷۶ درصد در آیین های مذهبی شرکت می کنند.

وی بیان کرد: دشمن فضایی را حاکم می کند که ما از جامعه و نظام نا امید شویم‌ و القای نا امیدی مهمترین وظیفه رسانه های معاند و مزدوران داخلی است.

اسماعیلی در پایان برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات دینی را منشا گسترش در حوزه فعالیت رسانه های دینی دانست.

نظری/ قم

 

 

کدخبر: 801382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟