سامانه تلفنی ۱۱۱ راه ارتباطی مردم کردستان با رییس‌جمهور / ۲۹ میز خدمت در دستگاههای اجرایی پای درخواست‌های شهروندان / کاهش فاصله مردم و دولت با دیدارهای چهره به چهره‌

به گزارش رکنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا روز چهارشنبه در بازدید از  مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری  که در دانشگاه کردستان دایر شده، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه سفر رییس جمهور به استان، این سامانه به همت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری راه‌اندازی شده تا مردم به جای نامه‌نگاری، از این فرصت بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه افرادی که با این سامانه ارتباط می‌گیرند مشخصات خود و به ویژه کد ملی خود را به کاربران ارائه دهند، افزود: بلافاصله پس از سفر رییس جمهور تمامی مطالبات مردمی توسط ۲۰۰ نفر در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بررسی و کد رهگیری برای تماس‌ گیرندگان ارسال می‌شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه این سامانه طی روزهای پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ تیر از ساعت ۷و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ و ۳۰ پاسخگوی مردم استان خواهد بود از شهروندان خواست تا از این فرصت که برای هر شهروند حدود پنج دقیقه پیش‌بینی شده، استفاده کنند.

 

وی یکی از ویژگی های بارز دولت سیزدهم را که مورد تاکید زبانی و عملی رییس جمهور است و رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید دارند، رویه مردمی و مردمداری دانست و افزود: با این روند، فاصله بین مردم و دولت کاهش یافته است.

برپایی ۲۹ میز ارتباط مردمی در دستگاههای اجرایی برای طرح مسائل و مشکلات اختصاصی مردم از دیگر خدماتی است که استاندار کردستان به آن اشاره و اظهار داشت: این فرصت برای افرادی است که می‌خواهند مسائل خود را بصورت رو در رو با معاونان وزرا در میان بگذارند.

میزهای ارتباط مردمی در سنندج از ساعت ۸ تا ۱۸ دایر خواهد بود.

زارعی‌کوشا به تمهیدات ارتباط مردم دیگر مناطق استان با نمایندگان ویژه رییس جمهور هم اشاره کرد و گفت: معاونین رییس جمهور و وزرا در  فرمانداریهای شهرستانهای مختلف استان پای صحبتهای مردم می نشینند.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی به همراه جمعی از معاونان و وزرای دولت سیزدهم جمعه ۱۷ تیر به کردستان سفر می‌کند.

 

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 801263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟