وبسایت خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یا روابط عمومی دفتر نماینده مجلس؟

به گزارش رکنا از خوزستان ،  بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که در تاریخ ۷ تیرماه ۱۴۰۱ در وبسایت خبری این اداره کل تحت عنوان نشست خبری مشترک میان فرمانداری و اداره ارشاد اسلامی شهرستان باغ‌ملک منتشر شده است ، چند نکته مهم و قابل تامل به چشم می خورد. نکاتی که اگر در هر وبسایت خبری دیگری منعکس می شد، چندان جلب توجه نمی کرد.

در این گزارش ، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پس از گفته های سرپرست اداره ارشاد باغ‌ملک، سخنان فرماندار این شهرستان را اینگونه آورده است :« به زودی با پیگیری های پی در پی این فرمانداری، رئیس دفتر نماینده و ایزدپناه نماینده مردم شهرستان های ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی که شبانه روز در تلاش هستند کلنگ ایستگاه برق صیدون با اعتبار 400 میلیارد تومان به زمین زده خواهد شد.

بهروز فرج الهی اضافه کرد: همچنین به دنبال راه اندازی کارخانه سیمان در شهرستان باغملک هستیم که حداقل برای 500 تا 700 نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی ادامه داد: تنها راه سرعت بخشیدن به پروژه ها و پیاده کردن آنان همکاری جامعه محلی است.»

با بررسی اجمالی این خبر و انتشار تعجب برانگیز آن در وبسایت خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که تحت عنوان عملکرد اداره ارشاد باغ‌ملک منعکس شده است ، به سادگی میتوان به جایگاه سئوال برانگیز این روابط عمومی پی برد.

اینکه چگونه روابط عمومی یک اداره کل، آن هم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در وبسایت خبری خود به مباحث غیر مرتبط تحت عنوان عملکرد یکی از دفاتر شهرستانی خود می پردازد ، نشان می دهد که ناشران خبر نه تنها محتوای خبر را مطالعه نکرده و تنها به انعکاس آن پرداخته اند، بلکه به دلیل ضعف عملکرد در برخی از ادارات شهرستانی، هر خبری را تحت عنوان عملکرد این دفاتر منتشر می کنند.

بدتر اینکه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که یکی از اصلی ترین وظایف آن انعکاس فعالیت های فرهنگی و هنری است ، چرا باید در نقش مدیر دفتر یک نماینده مجلس ظاهر شود و از وظایف قانونی خود عدول نماید.  

در این میان باید این پرسش را نیز از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغ‌ملک داشت، که آیا این خبر را تحت عنوان عملکرد فعالیت های فرهنگی و هنری اداره مطبوع خود  به دفتر روابط عمومی اداره کل ارسال کرده است و یا اینکه نیت دیگری در میان بوده است . مثلا اینکه مدیران این اداره سعی داشته باشند، به جای تلاش در جهت انجام فعالیت های ذاتی خود، با انتشار اخبار آمار و عملکرد فعالیت های دفتر نماینده مجلس، در حفظ و  بقای صندلی خود بکوشند.

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 799358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟