ریل مورد نیاز راه‌آهن اردبیل - میانه تأمین شد

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛علی نیکزاد اظهار کرد: برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل - میانه، با انجام رایزنی با وزارت راه و شهرسازی، ۲ هزار تن ریل مورد نیاز آن تأمین شد تا این پروژه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی به سرمایه‌گذاری ۶۰۰۰ میلیارد تومانی برای تولید لوله بدون درز در اردبیل اشاره کرد و گفت: طبق توافق اخیر با شرکت زیرمجموعه ایمیدرو، سرمایه‌گذاری ۶۰۰۰ میلیارد تومانی برای راه‌اندازی خط تولید لوله بدون درز در اردبیل انجام می‌شود و همچنین در حوزه اکتشافات معدن و تولید مواد اولیه در استان اردبیل سرمایه‌گذاری خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه یک میلیون تنی تولید آهن اسفنجی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومانی در اردبیل هم‌اکنون ۴۰ درصد است که پیشرفت این پروژه به‌صورت مداوم پیگیری می‌شود.

پروازهای آخر هفته فرودگاه اردبیل افزایش می‌یابد

نیکزاد افزود: افزایش پروازهای فرودگاه‌های اردبیل و پارس‌آباد به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود که با رایزنی‌های انجام‌یافته، ۷ پرواز از طریق یکی از شرکتهای هواپیمایی به پروازهای آخر هفته فرودگاه اردبیل اضافه خواهد شد و همچنین در تلاش هستیم با توجه به خریداری ۳ هواپیما توسط یک سرمایه‌گذار اردبیلی، یک ایرلاین با بیس فرودگاه اردبیل ثبت شود.

وی ادامه داد: برای پروژه بزرگراه اردبیل - سرچم ۵۰۰ میلیارد تومان علاوه بر اعتبارات جاری در اختیار اداره‌کل راه و شهرسازی قرار گرفته شد تا با حرکت جهادی این اداره‌کل و حمایت همه مسئولان استانی، روند تعریض ۱۳۵ کیلومتر از این مسیر، تسریع شود.

 

کدخبر: 795811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟