۱۶ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در استان احداث می‌شود

به گزارش رکنا در استان همدان، امین رنجبردار گفت: در سالجاری 16 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با اعتبار 210 میلیارد ریال در سطح استان همدان احداث می‌شود.

مدیر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام این مطلب بیان کرد: در حال حاضر 9 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سطح استان احداث و به بهره برداری رسیده که از این تعداد 7 مورد در حوزه روستایی و دو مورد در حوزه شهری بوده است.

وی تصریح کرد: کار احداث 8 زمین چمن روستایی و شهری نیز از سالیان آغاز شده و به طور میانگین این پروژه ها بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در صورت تخصیص اعتیار این 8 زمین چمن مصنوعی امسال به بهره برداری می رسد.

امین رنجبردار افزود: در سال 1401 نیز با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان کار احداث 16 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال جدید در استان همدان با اعتبار 210 میلیارد ریال آغاز شده که به طور میانگین این پروژه ها 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در صورت تخصیص 160 میلیارد ریال این 16 زمین چمن امسال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبار امسال در مجموع می توانیم شاهد افتتاح و بهره برداری 24 زمین مصنوعی در استان همدان باشیم و در صورت افتتاح این 24 زمین چمن تعداد زمین های چمن مصنوعی استان به 33 مورد افزایش خواهد یافت.

مدیر گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: مجموعه ورزش وجوانان جهت توسعه ورزش به همکاری و تعامل تمام دستگا ه های استان نیاز دارد که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد بهره برداری از پروژه های نیمه تمام و در دست احداث ورزش استان باشیم.

 

کدخبر: 795289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟