سارقان کوهدشتی و دورودی در دام پلیس/ ۲۶ فقره سرقت کشف شد

به گزارش رکنا از لرستان، سردار "یحیی الهی" در تشرح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت از ساختمان های نیمه کاره و سرقت وسایلی مانند شیرآلات، سیم برق، کلید و پریز و غیره در سطح شهرستان دورود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان دورود قرارگرفت.

 وی تصریح کرد: ماموران کلانتری 11 شهرستان دورود تحقیقات گسترده ای را به صورت محسوس و نامحسوس معمول و نهایتا منجر به شناسایی یک سارق به هویت معلوم شدند و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در محل سکونتش دستگیر کردند.

 سردار الهی بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به 7 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره معترف، محل های سرقت با راهنمایی متهم بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند.

 فرمانده انتظامی لرستان در ادامه گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، فرماندهی انتظامی کوهدشت با اقدامات و تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی 9 سارق شدند و با هماهنگی با مقام قضایی آنان را دستگیر کردند.

 وی گفت: در تحقیقات بعمل آمده، سارقان به ارتکاب 19 فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی و دولتی، سرقت در معابر، سرقت منزل، سرقت وسایط نقلیه، سرقت سیم و کابل برق اعتراف نمودند.

 سردار الهی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 فرمانده انتظامی لرستان در پایان بیان داشت: توجه شهروندان به توصیه ها و هشدارهای پلیس موجب ناکام ماندن سارقان و بزهکاران در رسیدن به اهداف پلیدشان می شود و از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند. 

 مهدی زکی‌پور/لرستان 

کدخبر: 794185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟