کتابخانه عمومی سرای محله نایسر افتتاح می شود

به گزارش رکنا از کردستان؛ محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اعلام این خبر اظهار داشت: این کتابخانه عمومی به مساحت 250 متر مربع و 120 متر زیربنا به منظور استفاده مردم شهرک ناحیه منفصل شهری تجهیز و آماده افتتاح شده است.

 

وی با بیان اینکه کتابخانه مذکور دارای بخش های متنوعی است، عنوان کرد: کتابخانه عمومی سرای محله نایسر شامل سالن مطالعه، مخزن کتابخانه، بخش کودک و همچنین بخش ویژه کلاس های آموزشی برای استفاده علاقمندان است.

 

مخدومی گفت: متاسفانه ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با جمعیتی بالغ بر 80 هزار نفر با کمبود فضاهای فرهنگی مواجه است و راه اندازی کتابخانه سرای محله به همت کتابخانه های عمومی و استانداری گامی کوچک در رفع این کمبوهاست.

 

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: منابع مورد نیاز کتابخانه سرای محله نایسر توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین برخی از خیرین فرهنگی سنندج فراهم شده است.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح کتابخانه مذکور شاهد استقبال علاقمندان به کتاب و کتابخوانی باشیم و بخشی از نیازهای مردم این شهرک در این حوزه برطرف شود.

 

گفتنی است؛ کتابخانه عمومی سرای محله نایسر در کوچه هیمن، جنب مخابرات واقع شده است.

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 793904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟