برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از 30 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، خورگامی  افزود : با عنایت به علاقه مردم به این هنر و صنعت و ارتقاء سطح دانش وکیفی تولیدکنندگان و همچنین  تقویت و رونق بازار داخلی ، برگزاری این نمایشگاه در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

این مسئول اعلام کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از تاریخ 30 خرداد لغایت 3 تیر ماه سال جاری به مدت 5 روز با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مبلمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌گردد.

خورگامی یادآور شد : 45 مشارکت کننده ، از استان‌های قزوین ، تهران ، البرز و یزد تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی گفت : معرفی محصولات متنوع فعالان این حوزه ، آشنایی مصرف‌کنندگان با توانمندی‌ های صنعت مبلمان،  فراهم آوردن زمینه لازم به منظور انتقال تجربیات ، ایجاد ارتباط تجاری و نیز توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار  از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان گفت : هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.

 

کدخبر: 792363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟