قدردانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از تلاش های امدادگران ، نجاتگران درگیر با حادثه قطار مشهد - یزد

به گزارش رکنا از یزد، محسن حرازی زاده یزدی در پیامی خطاب به امدادگران و نجاتگران یزدی آورده است: جمعیت هلال احمر مفتخر به داشتن اعضا و امدادگرانی است که خالصانه و صادقانه قدم در مسیر خدمت به نیازمندان و آسیب دیدگان بر می دارند و از هیچگونه تلاش و کوششی در ارائه خدمت به همنوعان و هموطنان خویش در هر زمان از شبانه روز دریغ نمی ورزند . 

 حادثه دلخراش خروج قطار مسافربری مشهد ـ یزد از ریل و جان باختن و مصدومیت تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان که همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت آن امام رئوف(ع) از بارگاه منور رضوی باز می‌گشتند ، یزد را یکپارچه عزادار و در اندوهی بزرگ فرو برد و دل‌های همه عاشقان و دلسوختگان هشتمین امام شیعیان (ع) را جریحه دار ساخت.

این حادثه ناگوار با تمام مرارت‌ها و تلخی‌ها، صحنه‌ای از ایثار و جانفشانی فرزندان شجاع و دلاور ایران اسلامی خلق کرد که برای نجات جان هموطنان جان خود را نثار کردند. در این فاجعه جانگداز ، بار دیگر چابکی، شجاعت و فداکاری انسان‌هایی جان برکف برای التیام‌بخشی و نجات جان و مال دیگران، برگ زرینی در تاریخ فداکاری ملت ایران ثبت کرد که هرگز از ذهن مردم این سرزمین پاک نخواهد شد.

این حضور همیشه در صحنه و آمادگی شما امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر طبیعی نشان می‌دهد که برای کمک به انسان‌ها و تسکین آلام بشری به عنوان مهمترین اصل در این نهاد مردمی، با یک دست در دست نیازمند و با دست دیگر با خدا معامله می‌کنید.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر فراوان از آمادگی بالا و روحیه خدمت رسانی همراه با تلاش مخلصانه در وجود امدادگران خدوم جمعیت هلال احمر، از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی شما را در توفیق خدمت به هموطنان ایران اسلامی مسالت دارم.

همچنین با ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغ‌‌دیده و عزادار این سانحه غمبار و مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان این عزیزان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای در گذشتگان مغفرت و رحمت واسعه الهی و حشر با علی ابن موسی الرضا(ع) مسئلت می‌نمایم و برای مصدومان و مجروحان این حادثه، شفای عاجل و عافیت کامل آرزومندم.

یزد/ سمیه گلابگیریان

کدخبر: 792072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟