دل ها گره خورده به بارگاه ضامن آهو/ مشهد غرق در نور و شادی ولادت امام هشتم

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، امروز میلیون ها نفر شهر به شهر روستا به روستا کوچه به کوچه و خانه به خانه حسابی هوایی شده اند و دنبال چاره ای هستند تا دل بی قرار شان را آرام کنند.

امروز تمام هستی میلیون ها نفر در مشهد الرضا(ع) است صحن های مطهر رضوی امروز مدینه، مکه، نجف و کربلای میلیون ها نفر عاشق و دلداده زیارت است.

امروز میلاد تابناک ترین اختر امامت است و خیلی ها بی تاب زیارتند شاید خیلی ها به خاطر شرایط سخت معیشتی، هزینه سفر کوتاه به مشهد را ندارند ولی دلشان هوایی شده است فقط کافی است چشمها را ببندند و دل به نسیم و عطر رضوی بسپارند و دل را راهی مشهد الرضا کنند و به قول قدیمی ها که گفته اند:تا مشهد چقدر راه است؟ آنقدر که بگویی: السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

هزاران قلب عاشق، در روز تولد امام مهربانی ها، حسابی هوایی شده است قلبهایی که نمی‌دانند چطور باید دل بی تاب زیارت و بی قرارشان را آرام کنند‌ و دائم در دل می‌گویند، اینجا کجا و مشهد کجا؟ چندصد کیلومتر باید بروند، نه شرایط مساعد جسمی دارند، نه شرایط مرخصی و جسمی دارند و نه پس انداز چندانی برای خرج کردن دارند،اینجاست که شاعر می‌گوید:بعد منزل نبود در سفر روحانی.

چه بسا کسانی که به مشهد مشرف شده اند  اما واقعا در محضر امام رضا نیستند و چه بسا کسانی که در تمام عمرشان هنوز مشهد نرفته اند ولی زیارت مقبوله برایشان ثبت شده.کافی است از پای سیستم یا فضای مجازی از خانه، بیمارستان، محل کار، مدرسه، دانشگاه و هرجایی که هستید دلتان را روانه حرم آقا کنید و یک سلام از ته قلب به محضر آقا بگویید:
صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی...

کدخبر: 790751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟