منطقه سهند آباد بخش نظر کهریزی  بهشت آذربایجان شرقی  است

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود؛سید حمزه امینی منطقه سهند آباد بخش نظر کهریزی شهرستان هشترود را بهشت آذربایجان  خواند وگفت:جاده های آسفالت این مسیر  به جهت فرسودگی، اصلا قابل تردد نیستند، مانند جاده پر تردد آتش بیگ که از مناطق گردشگری استان است و به جرأت می توانم بگویم بهشت آذربایجان است به همین جهت رسیدگی به جاده های این بخش باید در اولویت باشد.چون در فصل زمستان تردد خودروها واهالی را با مشکلات فراوان روبرو می کند .

سید حمزه امینی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های  اخیر ووارد شدن خسارت های بی شمار به کشاورزان منطقه از دولت سیزدهم در خواست می کنم که به پرداخت مطالبات خسارت دیدگان عنایت ویژه داشته باشند .

لازم به توضیح است که همایش فرزندان سهند آباد هرسال در خرداد ماه به منظور تبادل نظر درمورد عمران وآبادانی این منطقه  که یکی از منحصر ترین وبکر ترین نقاط زیبای آذربایجان‌شرقی  وبخش نظر کهریزی است به خاطر داشتن آب وهوای سالم ووجود درختان سیب وطبیعت فوق العاده ای که دارد  با حضور اهالی روستاهای این بخش که در دیگر مناطق وشهرهای ایران اسلامی  ساکن هستند وهمچنین مردم خونگرم ومهمان نواز  روستاهای همجوار از جمله آتش بیگ.پاشابیگ. بسیط .عمران کندی.و.... خود جوش تشکیل می شود ودر این برنامه  اهالی ومسئولین باهم می نشینند  و مشکلات منطقه را بررسی کرده ودر مورد حل این مسائل راه حل هایی ارائه می دهند .که سومین همایش با در روز جمعه ۱۳خرداد در روستای بسیط با حضور گرم مردم منطقه ومسئولین با شکوه خاصی برگزار شد.

کدخبر: 789060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟