۷۰ سازه ناایمن در استان قزوین شناسایی شده است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، محسن اسماعیلی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین افزود: نظارت بر پروژه های استان قزوین بر عهده ناظران نظام مهندسی ساختمان بعنوان بازوان نظارتی شهرداری قرار دارد و  اداره کل راه و شهرسازی  وظیفه نظارت عالیه و استانداری هم نقش حاکمیتی را ایفا می نماید و در صورت بروز هرگونه مشکل و آسیب در ساختمان ها، کلیه سطوح مذکور باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور و بخشنامه وزارت کشور که در هفت محور دسته بندی و ابلاغ شده، معاونت عمرانی استانداری در حال برنامه‌ریزی های جامعی می باشد که تمامی آنها به فرمانداری‌ها، شهرداری ها، بخشداری‌ها، نظام مهندسی و راه و شهرسازی ابلاغ خواهد شد و متناسب با این ابلاغ باید اقدامات لازم انجام ‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه در استان قزوین تیم تخصصی تشکیل شده که سازه های ناایمن را شناسایی کند، گفت: در حال حاضر ۷۰ سازه ناایمن  را در استان قزوین شناسایی شده که برخی از آنها متاسفانه بدون پایان کار به بهره‌برداری رسیده و بحث ایمن سازی را دچار چالش کرده است.

اسماعیلی اضافه کرد: متناسب با شناسایی هایی که انجام شده اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی مختلفی صورت گرفته و این اقدامات تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.

 

کدخبر: 787450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟