حذف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها

به گزارش رکنا از رشت، رضا ثقتی در جلسه با همکاران مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت با اشاره به حذف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها برای همه کشور ، گفت: این چارت سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و با انتقال کلیه واحدهای اداری اداره رشت به اداره کل ،مجتمع خاتم الانبیا(ص) به اهالی فرهنگ و هنر باز می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: سه سال پیش استان گیلان هم به تبعیت از سایر استان ها و چارت سازمانی وزارتخانه ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت را به نمایندگی در مجتمع خاتم الانبیا (ص) تبدیل نمود .

ثقتی در ادامه گفت : به دلیل سهولت روند کار اداری و تسهیل در رفت و آمد ارباب رجوع امروز به کار نمایندگی در این مجتمع خاتمه میدهیم و امور مربوط به شهرستان رشت در اداره کل انجام می شود.

وی افزود: استقرار کلیه انجمن ها و فعال‌شدن کلیه مراکز و دفاتر تعطیل شده، رونق نشست ها وکارگاه های ادبی هنری ،توسعه مجتمع دیجیتال و راه اندازی مرکز رشد و نوآوری و صنایع خلاق از اهم فعالیت های پیش رو مجتمع خاتم الانبیا (ص) می باشد.

در این جلسه از زحمات چندین ساله سعید طاهری تقدیر و تشکر گردید و سید رضا شاد به عنوان مسئول مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا معرفی شد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 787388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟