طرح جامع شهری سلماس تصویب می شود

عبداله قنبری شهردار سلماس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاررکنا در سلماس اظهار کرد: با فراهم شدن شرایط فصل کاری، اقدامات اساسی و زیرساختی در مناطق مختلف شهر از جمله محروم انجام گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می توان به: زیرسازی، روکش، لکه گیری آسفالت و جدول گذاری و بتن پلاک اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به توسعه شهری و تصویب طرح جامع شهری بیان کرد: با تلاش و پیگیری های متعددی که از مراجع مربوطه انجام گرفته، بزودی طرح جامع شهری سلماس تصویب و شاهد پیشرفت، توسعه و آبادانی خواهیم بود.

شهردار سلماس ادامه داد: با همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر برای تمامی جوانب شهری در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی های مهمی انجام گرفته و اقدامات لازم درحال اجرا می‌باشد.

 

وی افزود: باتوجه به شرایط نامساعد آب و هوایی، با اقدامات واحدهای عمرانی و خدماتی شهرداری زیرسازی، جدول گذاری، آماده سازی مناطق و معابر هدف انجام گرفته و نهضت آسفالت ریزی از اول تیرماه سال‌جاری به میزان ۸۰۰ تن آغاز خواهد شد.

عبداله قنبری با اشاره به توسعه سرانه فضای سبز گفت: فاز دوم پارک دیلمان باغی سلماس در اولویت کاری قرار گرفته و بزودی اقدامات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در یکی از مناطق حاشیه نشین شهری اقدامات لازم برای ایجاد پارک و فضای سبز انجام گرفته و بزودی مردم آن منطقه می توانند از این ظرفیت استفاده نمایند.

آذربایجان‌غربی/رضا آقازاده

کدخبر: 787162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟