غاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از روز سه شنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین ، سیاهکالی مرادی با اشاره به تعطیلی دو روزه مدارس استان به دلیل شرایط اضطراری آلودگی هوا و عدم برگزاری ارزشیابی پایانی خرداد و ضرورت برگزاری آزمون ها، دلیل تغییر زمان ثبت نام را پیشگیری از تداخل حضور دانش آموزان و اولیای محترم و آمادگی کامل مدارس در این خصوص اعلام کرد.

وی اظهار داشت: با عنایت به برنامه ریزی های به عمل آمده و اطلاع رسانی های قبلی، مقرر بود، ثبت نام دانش آموزان پایه اول از روز یکشنبه ۸ خرداد آغاز شود؛ ولی به دلیل تعطیلی مدارس در شرایط اضطراری آلودگی هوا، در ستاد ثبت نام استان تصمیم گرفته شد؛ ثبت نام دانش آموزان پایه اول از روز سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ آغاز گردد و  اولیای محترم می توانند مطابق موقعیت جغرافیایی محل سکونت خویش به مدارس مراجعه و نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند.

این مقام مسئول با اشاره به مصوبات جلسه ستاد ثبت نام استان افزود: ثبت نام پایه هفتم از روز دوشنبه ۳۰ خرداد و پس از اعلام نتایج آزمون های خرداد و ثبت نام پایه دهم از روز ۱۰ تیرماه و پس از اعلام نتایج هدایت تحصیلی انجام گردد.

وی از کلیه ذی نفعان خواست، در ثبت نام به قوانین پایبند باشند و با سعه صدر مراحل مربوطه را طی نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مراجعین محترم می توانند، در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ابهام در موضوع ثبت نام، به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خویش مراجعه نمایند تا در اسرع وقت در ستادهای نواحی و مناطق به مشکلات رسیدگی گردد.

وی  اولویت آموزش و پرورش استان را تحقق شعار های دولت مردمی و وزارت آموزش و پرورش و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و احترام به قوانین ثبت نام را یک تکلیف دو سویه بین کارکنان و اولیا بیان نمود.

 

کدخبر: 785860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟