۱۱ پلاک از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، جلسه کمیسیون رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان با حضور صفدر کشاورز مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان، قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی، رحماندوست سرپرست مدیریت  امور اراضی و پرویز عبدی مشاور و جانشین رئیس سازمان در سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.

رضا افلاطونی در این نشست اظهارداشت: در ماه اخیر 11 پلاک از اراضی استان رفع تداخل شد.

وی افزود: این پلاک ها مربوط به شهرستانهای بوئین زهرا، آوج ، قزوین و آبیک است که عملیات کارشناسی آنها به پایان رسیده و در این کمیسیون رفع تداخل شد.

افلاطونی یادآورشد: مجموع رفع نداخل اراضی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون 55 پلاک و در سطح 76000 هکتار از اراضی رسیده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اظهارداشت: با پیگیری‌های انجام شده بایستی اقدامات مربوط به رفع تداخلات اراضی با دقت، پشتکار، حضور موثر و سرعت عمل بیشتری نسبت به قبل انجام شود.

وی گفت: تاکید جدی داریم جلسه کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان و همچنین در شهرستانهای تابعه به صورت منظم در هر هفته برگزار شود.

افلاطونی افزود: تلاش می کنیم در روند رسیدگی به اراضی کشاورزی و رفع تداخلات، حق و حقوقی از مردم و دولت تضییع نشود.

این مسئول ضمن ابراز رضایت از روند مناسب کمی و کیفی تعیین تکلیف اراضی کشاورزی در استان گفت: امنیت غذایی مهمترین رسالت جهاد کشاورزی است که می تواند به تامین امنیت زیستی نیز منجر شود.

 

 

کدخبر: 784242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟