عملیات اجرایی بوستان ۶ هکتاری محله میراشرف آغاز شد

به گزارش خبرگزاری رکنا درا ردبیل؛ شهردار اردبیل با اعلام این خبر افزود: این بوستان با وسعتی مناسب و با هدف جبران بخشی از کمبود فضای سبز شهری به‌خصوص در مناطق کم‌برخوردار شهر اردبیل اجرا و جهت استفاده عموم شهروندان ساکن در محدوده خیابان وحدت و محله قدیمی میراشرف آماده خواهد شد.

محمود صفری هزینه اجرای بوستان ۶ هکتاری محله میراشرف را ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دنبال توسعه متوازن شهری هستیم تا همه قسمت‌های شهر از خدمات لازم شهرداری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز اردبیل با هدف افزایش سرانه فضای سبز در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گرفته است، افزود: توسعه فضای سبز اردبیل نیازمند تامین اعتبار لازم است و در این باره هماهنگی‌های لازم انجام شده و مقرر است اعتبارات بخش فضای سبز در جاهای دیگر صرف نشود.

صفری بیان کرد: با بکارگیری نیروهای متخصص در سازمان زیبامنظر و فضای سبز شهرداری اردبیل تلاش می شود فضای سبز در مناطق مختلف این شهر توسعه یابد.

وی ادامه داد: طرح‌های مهم مربوط به زیباسازی شهری، فضای سبز، تملک و تعیین تکلیف اماکنی همچون باغ شریعت و سایر مباحث مهم در اولویت کارها قرار گرفته است.

شهردار اردبیل با اشاره به آماده شدن طرح تفصیلی شهر اردبیل گفت: این طرح سالیان سال به دلیل نبود امکانات مالی راکد مانده بود که با توجه به ضرورت اجتناب‌ناپذیر طرح برای ترسیم روشن و اصولی افق توسعه شهر، اتمام طرح تفصیلی در اولویت برنامه‌ شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

 

کدخبر: 784095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟