احکام هیات مدیره جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان ابلاغ شد

به گزارش رکنا از لرستان، پس از رای‌گیری و بر اساس احکام صادره از سوی ریاست شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری، مهندس “علی‌حیدر عبدی‌پور” به عنوان رییس کانون، مهندس “محمد سپهوند” به عنوان نایب‌رییس کانون و مهندس” حسن آذری “به عنوان مسئول امور مالی در هیات مدیره جدید آغاز به کار نمودند.

“علی‌حیدر عبدی‌پور” رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در این جلسه اظهار داشت: با توکل به خدا و همیاری و همکاری اعضای هیات مدیره و مشارکت گسترده و همه‌جانبه کارشناسان عضو کانون در انجام وظایف مطابق قانون کانون کارشناسان و ضوابط و همچنین مواردی که دغدغه و مطالبه به‌حق کارشناسان می‌باشد نهایت سعی و تلاش خود به کار خواهیم گرفت.

همچنین در این جلسه، اعضای هیات مدیره، بازرسان و اعضای علی‌البدل کانون در خصوص توجه به اولویت‌های کاری هیات رییسه و هیات مدیره کانون توضیحات و توصیه‌هایی بیان داشتند.

لازم به ذکر است که در جلسه هیات مدیره که در تاریخ ششم اردیبهشت برگزار گردید، رای‌گیری برای انتخاب رییس و اعضای هیات مدیره انجام گرفت و “علی‌حیدر عبدی‌پور” وسطی به عنوان رییس انتخاب شد.

مهندس” علی‌حیدر عبدی پور” که کارشناس راه و ساختمان می‌باشد پیش از این نیز از سال ۹۶ تا ۹۸رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان بوده است.

گفتنی است از دی‌ماه سال ۱۳۹۸”حجت والیزاده “ریاست کانون کارشناشان رسمی دادگستری را به عهده داشت.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 783322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟