کسب مقام سوم دانشجویان دانشگاه شهرکرد در مسابقات قهرمانی شنای پسران

به گزارش رکنا از شهرکرد،شنای پسران مسابقات قهرمانی دانشجویان دانشگاه های منطقه ۶ ورزش کشور به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار شد و این دانشگاه در مجموع امتیازی مقام سوم را کسب کرد.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور دکتر یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد، دکتر احمدکیوانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه،  دکتر عزیزالله مولوی معاون فرهنگی - اجتماعی دانشگاه و دکتر مهدی غفاری مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد برگزار شد و   با اهدای لوح از نفرات برتر تقدیر شد.

شنای پسران در یازده رشته انفرادی و دو رشته تیمی برگزار شد که نتایج این مسابقات بدین شرح است:

در ماده ۱۰۰ متر قورباغه، علی نقوی  و علی خان محمدی از دانشگاه اصفهان و سجاد سلطانی از دانشگاه یزد به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۲۰۰ متر آزاد، سید محمد حسینی از دانشگاه کاشان، آرین شاه محمدی از دانشگاه اصفهان و سجاد سلطانی از دانشگاه یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۵۰ متر پروانه، محمدرضا فولادی و محمد حسین جعفری از دانشگاه یزد و امید تا کی از دانشگاه اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت، علی فروزان از دانشگاه اصفهان، محمدرضا مولایی از دانشگاه شهرکرد و گارنی دیلانچیان از دانشگاه اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

درماده ۲۰۰متر مختلط انفرادی، متین سهران از دانشگاه اصفهان، محمدرضا فولادی از دانشگاه یزد و محمد مولایی از دانشگاه شهرکرد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۵۰ متر آزاد، متین سهرا ن  و آرین شاه محمدی از دانشگاه اصفهان و محمد حسین جعفری از دانشگاه یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۴ در ۵۰ متر مختلط تیمی، دانشگاه یزد مقام اول و  دانشگاه اصفهان و دانشگاه شهرکرد به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در ماده ۵۰ متر قورباغه، علی خان احمدی از دانشگاه اصفهان، امین احمدپور از دانشگاه شهر کرد و هادی وفایی از دانشگاه یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۱۰۰ متر پروانه، سید محمد حسینی از دانشگاه کاشان، علی نقوی از دانشگاه اصفهان و محمدرضا فولادی از دانشگاه یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۵۰ متر پشت، علی فروزان و گارنی دیلانچیان از دانشگاه اصفهان و علیرضا قاسمی از دانشگاه کاشان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۲۰۰ متر قورباغه، علی خان احمدی از دانشگاه اصفهان محمدرضا مولایی از دانشگاه شهرکرد و گارنی دیلانچیان  از دانشگاه اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۱۰۰ متر آزاد، متین سهران از دانشگاه اصفهان، سید محمد حسینی از دانشگاه کاشان و آرین شاه محمدی از دانشگاه اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی،  دانشگاه اصفهان مقام اول و دانشگاه یزد و شهرکرد به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

این مسابقات با حضور شناگران  دانشگاه شهرکرد، دانشگاه اصفهان، دانشگاه یزد، دانشگاه کاشان و دانشگاه میبد برگزار شد و در مجموع امتیازات دانشگاه اصفهان اول، دانشگاه یزد دوم و دانشگاه شهرکرد سوم شد.

شایان ذکر است، مسابقات شنای دختران نیز در هفته آینده به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

مصیبی دهکردی/ شهرکرد 

کدخبر: 781182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟